Mielipidekirjoitus

Hy­vin­voin­tia­lue on ole­mas­sa ihmisiä varten, ei hal­lin­toa varten

MIELIPIDE
Erkki Syväoja pureutuu mielipiteessään Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen tilanteeseen. Hän on aluevaltuutettu ja myös Isojoen kunnanvaltuutettu. Arkistokuva.
Erkki Syväoja pureutuu mielipiteessään Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen tilanteeseen. Hän on aluevaltuutettu ja myös Isojoen kunnanvaltuutettu. Arkistokuva.
Kuva: Lotta Kallio

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue aloitti reilut kolme vuotta sitten.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Suupohjan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit