Kristiinan kesämarkkinoiden mainonnasta

Tässä faktaa mainonnasta. Eli seuraavasti on lehtimainontaa: Suupohjan Sanomat, Vasabladet, Syd-Österbotten, Satakunnan Kansa, Ilkka, Pohjalainen, Merikarvia-lehti, Satakunnan viikko, Ikkuna, Epari ja Suupohjan seutu. Keskimäärin 2–3 ilmoitusta per lehti.

Joidenkin lehtien nettisivut ovat mukana myös esimerkiksi Satakunnan Kansalla.

Lisäksi mainontaa internetissä (KRS omat facebook-sivut) ja tapahtuma-alan ammattilehdessä Markkinaviestissä useita isoja ilmoituksia, näkyvästi esillä Suomen tapahtumatietopalvelussa ja 300 kpl tienvarsimainoksia noin 100 km säteellä Kristiinankaupungista

Kristiinankaupungissa itsessään mainoksia on vähennetty, koska valitettiin, että niitä oli häiritsevän paljon.

Kesämarkkinoiden mainonta on tehty viimeiset vuodet samalla sapluunalla ja ainakin markkinat ovat olleet menestyksekkäitä ja väkeä on tullut hyvin ympäri maakuntaa.

Olisiko nyt niin kuin vanhassa vitsissä, että palokunnan mielestä tulipalo oli sammutettu väärin vaikka lopputulos olikin toivottu eli tulipalo sammutettu?

Ari Kallas

toiminnanjohtaja

TMK Tori- ja markkinakaupan palvelukeskus