Rakennusvaiheessa datakeskuksen arvioidaan työllistävän yli 100 henkilöä. Arkistokuva.
Kuva: Mikko Halvari
Närpiön Finbyhyn on suunnitteilla 60 megawatin datakeskus.
Datakeskus on tulossa 18 hehtaarin alueelle Närpiön Kaukolämmön lämpökeskuksen läheisyyteen.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Suupohjan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit