Kristiinan ruotsinkielisen lukion abit juhlistivat opiskelujen päättymistä keskiviikkona. Perinteiseen tapaan penkkariajeluun kuului pysähtyminen Kauppatorilla.
Kuva: Minna Zilliacus
Kristiinan ruotsinkielisen lukion abiturientit viettivät penkinpainajaisiaan tänään keskiviikkona.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Suupohjan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit