Kristiinan kahden lukion abit juhlivat viimeistä koulupäiväänsä keskiviikkona.
Kristiinan suomen- ja ruotsinkielisen lukion abiturientit olivat tällä kertaa nousseet yhteiseen kuorma-auton kyytiin penkkaripäivänä, jota vietettiin keskiviikkona.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Suupohjan Sanomat Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit